Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.09.2006

Moi!

Nöyrä toive karttapohjien valitsijoille: valitkaa sellainen karttapohja missä näkyy edes päätieverkko. Se helpottaa suunnattomasti ukkosen paikantamista karttaa tapittavan myrskybongarin mielessä.

Toki vesistötkin auttavat, mutta Suomessa on paljon järvettömiä alueita joten tuo tiestö ja rautatieverkko ovat parempia.

t: Olli

--
terveisin, Olli

--
Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***