Kirjoittajan mukaan: Mikko Lehtovirta (mikko_lehtovirta_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.09.2006

aivan totta! mutta jos ilmaisen apuni kertomalla että minun työpaikaltani saa salaman johtimeksi mahdollisesti hyödyllistä hiilikuitulankaa, niin ei se minusta ole millään muotoa oikein että vastaus on "...minulla olisi hirttoköyttä ihan ilmaiseksi... ... haulikko ja hirvikivääri".. vai onko se oikein?
Jos sanoin jollekin väärin niin lyön koko pienen omaisuuteni vetoa etten ole ainut henkilö tällä listalla joka voisi katsoa peiliin... Tosin saatan taas kerran olla väärässä!!!

-Mikko-

Uutisista turhaan tietoon. Mitä ikinä etsitkin, MSN Search löytää hakemasi. http://search.msn.fi