procyon01_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 01.09.2006

En tiedä, mutta minulla on muutakin tekemistä kuin deletoida maililaatikosta PELKKIÄ HYMIÖITÄ sisältäviä viestejä. Jos asiaa ei ole, niin hymyillä saapi koneen ääressä vaikka korvasta korvaan. Ei enää tuollaista, kiitos.

*pistää kukkahatun päähän ja laittaa foliohatun pöydälle*

Ja loppuun terhakka kepin heilutus; toisin oli ennen!

t.M

Luukku Plus paketilla pääset eroon tila- ja turvallisuusongelmista. Hanki Luukku Plus ja helpotat elämääsi. http://www.mtv3.fi/luukku