Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.08.2006

Veikko Mäkelä wrote:

> Periaatteessa olen vastaan yksittäisille jaostoille
> asennettavien erillisten työkalujen asentamista vastaan,
> sillä on jaostojen on turha keksiä jokainen pyörää itse.
> Myös tietoturva joudutaan tutkimaan erikseen työkalujen
> osalta.

Mitä taas vierastan tällaista tasapäistämistä. Periaatteessa sitten joudutaan menemään laiskimmin sivujaan päivittävän jaoston mukaan. Ajattelin ennemminkin, että myrskybongausjaosto on se, joka liikkuu eturintamassa, erottuu, kuuluu ja näkyy, niinkuin tähänkin saakka. Saas nähdä koska joku kateellinen älähtää :)

Kun tarkemmin ajattelee, olis tällaiset työkalut pitänyt valita jo aikaa sitten niin ei olisi nykyisenkaltaista ongelmaa. Puhtaalta pöydältä on aika paha lähteä enää siinä vaiheessa, kun jokainen ylläpitäjä on käyttänyt lukusia tunteja vapaa-aikaansa jaostosivujen kehittelyyn.

-T