Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.08.2006

Tuo olisi hyvä idea!
Tällälailla kaikki halukkaat jotka eivät pääse mukaan voivat tehdä jonkinlaisen gallerian kuvistaan ja kirjiitella haluamansa kommentit niistä ja kävisimme sitten ne läpi. Ja mitä minä itse odotan eniten tällaisella menettelyllä on se, että josko sattuisi joitakin kuvia samoille päiville eri kuvaajilta niin voitaisiin käydä läpi miltä saman päivän ilmat ovat missäkin näyttäneet!?

T: Rami S

On 8/25/06, Veikko Mäkelä <Veikko.Makela_ät_ursa.fi> wrote:

> Kuvien katselun vois järjestää jotenkin niin, että porukalta
> koottaisiin valikoidut parhaat kuvat seteiksi yhdellä koneelle
> vaikkapa päivämääräjärjestykseen ja näytettäessä kuvaaja itse
> voi kommentoida. Voidaan ottaa mukaan myös niiden kuvia, jotka
> eivät pääse tapaamiseen. Cygnuksella systeemi toimi (tosin
> siksi, että olin itse valkannut kuvat etukäteen)..
>
> -VeikkoM-
>

> --
> Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***
> Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat.html***
> [...]

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/home

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***