Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 24.08.2006

Ari-Juhani Punkka wrote:

> Periaatteessa haluaisin kyllä kunnioittaa äänestystulosta. Jos
> viikonloppu vaihdetaan, kyseessä olisi yhden miehen äänestys, mikä ei
> olisi kovin reilua muita kohtaan. Konditionaalitasolla puhuttaessa,
> mulle kyllä sopisi pienillä järjestelyillä esim. la 21.10. ja jotenkuten
> myös 28.10.

No tuota 28.10. viikonloppua ajattelin, sillä silloin Artjärvellä on vapaata. Viikko sinne tai tänne. aikaa vielä on järjestellä menoja. Jos ydinporukalle käy tuo 28.10. ja he ilmaisevat myönteisen kantansa vaihtoon, niin asia voitaneen pitää selvänä.

Virtuaalichase olisi kuitenkin paljon kivempi kuin pitkä ja puuduttava mössökuvakavalkadi (hyvät kuvat on jo nähty netissä, eikä niitä paljoa tältä vuodelta kaiketi edes ole [esim. itselläni ei ole mitään esitettävää]) Toki kuviakin katsellaan, niinkuin perinne on.

-T