From: owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_ursa.fi] On Behalf Of Marja Wallin Sent: Wednesday, 23 August, 2006 10:20
To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Subject: [myrskybongarit-l] Re: Jaostonvetäjyydestä ja hommien jakamisesta

Hei taas kerran,

Olenpas minä aktiivinen taas. Melkein itseäkin alkaa hirvittää, että mites nyt näin olenkin jaostoasioista innostunut... ;D No, menkööt lähestyvien kirpeiden syyskelien piikkiin, herään minäkin taas hellehorroksesta eloon. Eikä virnuilla siellä takapenkissä.

On 8/22/06, Timo Viinanen <boozeman_ät_myrskybongari.com> wrote:
> Idea on edelleen loistava. Saarikorven Rami osoitti kiinnostuksensa
> mediahenkilönä, itse voisin jatkaa teknisenä säätäjänä. Ei tuosta
> sivujen koodipurkasta kukaan muu tolkkua saisikaan.

Lisäksi kiinnostusta ovat osoittaneet ainakin Mikko Lehtovirta (viesti 28.7.) ja Ken Stenbäck (viesti 28.7.). Uskoisin, että porukkaa kyllä löytyy koska kynnys lähteä mukaan laskee sitä mukaa kun hommille saa selkeän jaon ja kiinnostuneita ilmoittautumaan. On paljon helpompaa avata oma suunsa kun joku rohkea ilmaisee ensin oman kiinnostuksensa. Niin se vain menee. Myös allekirjoittanut on epävirallisesti lupautunut auttamaan esimerkiksi juuri Cygnuksen ja syystapaamisen ohjelman järjestämisessä jos pätevämpää ei tarjoudu. Nyt on hyvä tilaisuus siis avata suunsa.

> Meillähän oli täässä Vaisalassa töissä oleva, joka minua kesällä
> lähestyikin postilla, mutta niinkuin moni muukin asia se hukkui sinne
> kaiken muun kiireen alle. Syystapaamisessa odottaa siis mahd.
> esitelmänakki :)

Olisiko ollut juuri Ken Stenbäck? Hän varmasti (?) pystyykin kommentoimaan itse asiaa kun kerran listalla on ja näin julkisesti asioita mietitään. :-)

Marja W.