Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.08.2006

Moi,

Kun en ole vielä kommentoinut tuosta myrskytapaamis hommelista, niin: Minusta olisi myös erittäin tärkeää, että sinne saataisiin asiantuntioita ja niin sanottuja ratkaisevia henkilöitä joilla on tieto-taito alalta. Ja jos tämän asian aikaansaamiseksi jouduttaisiin päivää vaihtamaan/ paikkaa/mitä tahansa, olisi se ainakin minusta sen arvoista! En tiedä mitä muut olette mieltä?

Tosin tuossa tulevassa kokouksessa voisimme käydä porukalla vähän läpi sitä että kuka tekisi ja mitä tekisi ja samalla voisi lyödä lukkoon sellaisen
päivämäärän joka sitten kiertäisi vuodesta vuoteen ja joka olisi sellaisena ajankohtana että mitään juhlapyhiä yms. ei olisi lähettyvillä? Vaikka sitten jatkossa paikkaa voisi joskus vaihtaa (tornaadokujalle ;) Ei vais...

Mutta kuitenkin... Koska ja kenelle ilmoittaudutaan?

PS Kuudes 6

On 8/23/06, Timo Viinanen <boozeman_ät_myrskybongari.com> wrote:

> Syystapaamisesta vielä. AJP suora kysymys, olisitko tulossa / olisiko
> virtuaalichase mahdollinen syystapaamisessa jos muljaatetaan se lokakuun
> puolelle?
>
> Asialla kaiketi on sikäli kiire, sillä Artjärven vapaat viikonloput ei
> varmaan kauaa ole vapaita.
>
> Ollin ehdotusta lienee syytä kanssa harkita. Eli jos tapaamisen
> siirtääkin tammikuulle.
>
> Mielipiteitä asiasta (muiltakin kuin neljältä viideltä jo äänessä
> olleelta) Bongareiden syvät rivit, herätkää!
>
> 8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-8<-

> [...]

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/home

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***