Kirjoittajan mukaan: Teemu Mäntynen (teemu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.08.2006

Marja Wallin wrote:

> Tuosta Ursan uudesta tutkaimesta tosiaan olisi kiva kuulla tarkemmin.
> Kuten muutenkin noista paikantimista. Ja olisiko juuri esimerkiksi
> tosiaan Mäntysen Teemulla (huhuu...)

Haloo :)

Kyllä mä voin valmistella syystapaamiseen jonkinlaisen esityksen Ukosta ja kolmiomittauksesta laajemminkin (siinä määrin kuin oma osaamiseni riittää).

Koska en ole Boltekin-ukkostutkaa (tai muutakaan) ikinä nähnytkään, varsinaisesta käyttämisestä ja ylläpidosta puhumattakaan, niin ois tosiaan kiva jos joku kertois siitä erikseen. Teoriatasolla asiaa toki sivuan kolmiomittauksen yhteydessä.

Ja oishan se kiva saada paikalle vaikka useampia tutkien ylläpitäjiä, koska esim. Ukko-projektin tiimoilta me ei olla ikinä tavattu tosielämän puolella :)

Ja omalta osaltani ihan yleisellä tasolla kannustaisin kaikkia ehkä epäröiviä lähtemään mukaan syystapaamiseen, jos vain suinkin kynnelle kykenee. Syystapaamisissa on kiva ja rento meininki, ja tämä muutoin enimmäkseen 'sähköinen' yhteistyö saa ihan uudenlaista hohtoa, kun on tavannut muita siihen osallistuvia tosielämässä kasvotusten.

--
Teemu Mäntynen
http://www.mantynen.com/teemu/