kenaque_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 17.08.2006

Viime yönä heräsin klo 5:00 ailkoihin harvinaiseen ääneen Helsingin Suutarilassa. Salamat välkkyi harvakseltaan ja vaikutti siltä että ukkosrintama liikkui nopeasti yli/ohi, joten jatkoin unia.

Komea saatenkaari näkyi eilen illalla myös taivaalla.

Toivottavasti ei jäänyt tähän

-Kena-
(Kenneth Nyholm)

__