Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 30.07.2006

Ja minä kun olin juuri tästä kirjoittamassa.

Lähellä Turun keskustaa sai nauttia salamoinnista ja jyrähdyksistä välillä 16(.15)-18.15, 17-18 välillä tuntui kokoajan olleen useita lyöntejä/min.

Hieman ennen klo 17 näytti, että olisi kiertänyt Turun ohi, mutta jotenkin se alkoi 17 jälkeen kiertyä takaisin ja osui suoraan päälle. Tunnin sitä kesti ja paikoitellen tuli vettäkin ihan kiitettävästi, saa näköjään tehdä negatiivisen raehavainnonkin!

18 jälkeen itä-etelä-taivas välähteli ja muutamia jyrähdyksiäkin kuului, mutta hiljalleen se siirtyi yhä kauemmas Turusta.

17.15-17.20: http://kotisivu.dnainternet.net/mt50/pilvi1.jpg ja http://kotisivu.dnainternet.net/mt50/pilvi2.jpg