Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.07.2006

Moi,

Olen omalla panoksellani mukana, mitä nyt sitten voisinkaan tehdä? Timo V voisi vaikka antaa ns. ehdoitukset ketkä ja missä ja mitä kukin voisi tehdä?

On 7/28/06, Timo Viinanen <boozeman_ät_myrskybongari.com> wrote:

> Moro vaan kansalle.
>
> Nyt toista vuotta jaostonvetäjän hommia ns. oikealla kädellä (olen
> vasuri) puolihuolimattomasti hoitaen ajattelin, että olisi jo aika
> muutokselle.
>
> Ursan myrskybongausjaostohan on Ursan tuorein, kapinallisin ja taatusti
> eniten mediassa esillä oleva jaosto. Jo se, että yhteistyötä tehdään
> FMI:n kanssa on oikeasti iso juttu.
>
> Ursassa on kaiketi käytäntönä ollut perinteinen Jaoston vetäjä /
> apuvetäjä -systeemi. Suoraan sanottuna tämä on ollut välillä
> suhteellisen yksinäistä hommaa.

> [...]

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/home

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***