Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.07.2006

Moi,

Google Earthin placemarkit ajattelin minäkin väännellä tuosta heinäveden tapauksesta ja trombista joka oli nähty siinä lähettyvillä.

Muutenkin olisi aika mielenkiintoista tehdä jonkinlainen havaintojärjestelmä nimenomaan tuonne GEarthiin koska jossakin vaiheessa noita sateliittikuvia tarkennellaan ja päivitellään taas...

On 7/13/06, Juha Oksa <juha.oksa_ät_pp.inet.fi> wrote:

> Osoitteessa http://vanaja.1g.fi/100706/ on muutama kuva maanantain
> myrskytuhoista Hankasalmi-Rautalammen suunnalla. Suolivedentie on
> Hankasalmen puolella, muut Rautalammen. Etäisyyttä kolmen paikan
> välillä lienee parisenkymmentä kilometriä. Voin laittaa tarkemmat
> koordinaatit (vaikkapa Google Earthin placemarkit) mikäli kiinnostaa.
>
> Itse olin myräkän aikaan muutaman kilometrin päässä
> Kinonlahdentiestä, jossa tuli tienoon pahimmat tuhot (reilut 80
> kaatunutta puunrunkoa). Vyörypilven lähestyessä lähes tyyni ilma
> muuttui sekunneissa kovaan tuuleen. Lähipuut taipuivat ei ihan vaaka-
> [...]

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/home

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***