Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.07.2006

On Tue, Jul 11, 2006 at 08:16:30PM +0300, Veikko Makela wrote:
> Viitaten tuohon Paavon viestiin, niin Helsingin saldo jäi
> ainakin minulla muutamaan murahdukseen ja pilven seuraa-
> miseen sivusta. Parhaimmillaan pilven reuna oli keskus-
> tassa lähes zeniitissä. Näytti alasimen reunalta.

Minäkin tutkakuvia ja salamakarttoja seurattuani kipusin töissä katolle kameran kanssa. Yhtään varmaa salamahavaintoa ei tullut, jyrinää kuului kyllä muutamaan kertaan.

Tuossa vielä yksi kuva alasimen yläosasta, jossa vissiin on vähän mammatuksentynkääkin.

http://users.tkk.fi/~palahtin/myrskyt/alasimen_heltta_20060710.jpg

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",