Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.07.2006

Moi,

Minä olen ainakin kiinnostunut lähtemään mukaan ko. projektiin Pohjos-Karjalan alueella ja minulla on hyvät valmiudet ajella suhteellisen kattavasti täällä Itäisessä maanpuollustuspiirissä.

Minulla on myös saman tyyppinen sopimus paikallislehden (karjalaisen) kanssa, mutta aikas hiljaista on ollut tuon Kontiolahden trombin jälkeen...

On 7/7/06, Ari-Juhani Punkka <ari-juhani.punkka_ät_kotiportti.fi> wrote:

> Moi,
> Kiitokset Teemulle loistavasta raportista. Tämä on hyvä esimerkki siitä,
> että muutamilla valokuvilla ja vähäisellä määrällä tekstiä saa
> aikaiseksi hyvän selvityksen tapahtuneesta. Silminnäkijöiden
> haastattelutkin ovat toki tärkeitä, että kokonaiskuva hahmottuisi
> paremmin.
>
> Itse asiassa sääpäivystyksessä on ollut jo pitkään se ongelma, että emme
> ole saaneet tuhotietoja tarpeeksi reaaliaikaisina. Kokemus on
> osoittanut, että pelastustoimen jälkeen seuraavina tuhoista saavat
> [...]

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi
http://myrskyharrastajat.googlepages.com/home

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***