Kirjoittajan mukaan: Rami Saarikorpi (rami_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.05.2006

http://myrskyharrastajat.googlepages.com/myrskybongareita

Sieltä löytyy alanharrastajia ja varmasti paljon selityksiä erilaisille ilmiöille ja valokuviakin...

23.5.2006 TimppaTee <timppatee_ät_hotmail.com> kirjoitti:

> Minä jo viime vuonna pyristelin päästäkseni termeihin sisälle - mutta
> muistaisin myös, että jossain oli hyvä nettisivu, jossa kuvien kera oli
> mammatukset sun muut sievästi selitettyinä. Olisi kiva, jos joku sen
> laittaisi jakoon taas kertaalleen, niin meille noviiseiseille neuvoksi.
> Näin
> alkukaudesta (jos vuodenkierrossa nyt säätyypeillä on alkua tahi loppua)
> se
> voisi olla paikallaan.
>
> -timppa

Rami Saarikorpi
ext-rami.saarikorpi_ät_elisa.fi
rami_ät_sci.fi
Resurssisuunnittelija
Elisa Oyj
GSM: 050-322 0066
Work: 050-506 8043
www.elisa.fi
www.taulukkolaskenta.fi
www.myrskyharrastajat.fi

Myrskybongareiden sdhkvpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi ***