kenaque_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 23.05.2006

Kiitokset.

Loistavia kuvia mammatuksista Joensuussa! Toivottavasti tulevat myös joskus tänne etelään.

Omistan Ixus 40 kameran jolla on ollut hyvä napsia kuvia.

Tänään tosiaan sataa, mutta en ole havainnut että ilmassa olisi sähköä, pitääpä tsekata tilanne vielä tutkakartalta.

Kaikki hyvät neuvot ovat aina tervetulleita :)

-Kena-