Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.05.2006

Mahtavaa !

Mulla on kamera valmiina, ja aion tunkea pääni joka ikiseen trompiin !!

Salamoista otan lähikuvia - - -njaa, mitenköhän kamera sen kestää? Sukellusuppeluksissa ollessa voi kameraan laittaa suojakotelon, mutta miten lie salaman äärellä ollessa, ettei vain elektroniikka kärähdä - noh, katsellaan, kuunnellaan, kuvakulmaa muunnellaan.

~J
*vitsailen innoissani odottaessani ukkosia*