Kirjoittajan mukaan: Rami Karhu (rami.karhu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.09.2005

Kiitokset vastauksesta, täytynee perehtyä tarkemmin asiaan ja kääntyä yliopiston suuntaan.. En olettanutkaan, että tähän kysymykseen löytyisi simppeliä vastausta tai nk. "hyvää nettisaittia". :)

t. Rami

--