Kirjoittajan mukaan: Sami Korhonen (rz_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.08.2005

Eipmittään, yle.fi uutissivuilta bongasin toisenkin live-osoiteen: http://www.wwltv.com/perl/common/video/wmPlayer.pl?title=beloint_khou&props=livenoad

Nauttikaa. :)

T:Sami

PS. muistakaa että jos klipin päältä klikkasee oikealla hiirennäppäimellä saa Properties kohdasta suoran osoitteen klippiin, jonka voi puolestaan avata windows media playerillä (file > open url) ilman turhaa selainroinaa videoklipin ympärillä.