From: owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi] On Behalf Of ville.lehtonen_ät_cretanfood.fi Sent: 24. elokuuta 2005 00:29
To: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi
Subject: [myrskybongarit-l] Esittäytyminen

Hei

Listaa sivusta jonkin aikaa seuranneena ajattelin lyhyesti esitellä itseni. Olen Ville Lehtonen Tampereelta, 31 v. kolmen lapsen isä ja onnellisesti naimisissa. Myrskybongaus on ajanpuutteenkin vuoksi jäänyt vielä parvekkeelta seurailun ja salamatutkien tarkkailun tasolle, jatkossa mahdollisesti valokuvausta jne.

Mutta ettei olisi ihan "turha" viesti niin laitan linkin äsken löytämääni videopätkään Särkänniemen trombista. Laatu ei tosin ole kovin hyvä.

http://www.riemurasia.net/kaatopaikka/go.php?id=450

T.Ville

--

Myrskybongareiden sähköpostilista: myrskybongarit-l_ät_ursa.fi *** Liittymiset ja eroamiset: http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro *** Listan www-arkisto: http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/myrskybongarit-l/summary.html