Kirjoittajan mukaan: Leevi Korpela (leevi.korpela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.08.2005

Kuulostaa ihmeelliseltä, että jotkut jopa ASUVAT paikoissa, joissa vesi tai multa pyörähtää ilmaan tuon tuosta. Itse kalastelen melko paljon kaiken kesää, vuosien mittaan kymmenillä eri järvillä (vene trailerilla) enkä ole nähnyt ainuttakaan vesipatsaan poikastakaan. Kauan sitten pölypyörteet kyllä joskus pöllyttivät kotipellon heinäseipäitä. Mutta todellakin ottakaa kuvia nähtäville, koska se mikä Johannalle ja Annelle on tavanomaista, on meille useimmalle perin epätavallista.

Leevi

Voiko salmi synnyttää trombin?