Kirjoittajan mukaan: Riku Lammenaho (riku_lammenaho_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.08.2005

EHOTTOMAST SAMAA MIELTÄ. ite tuun ainaki kirjottamaa omat tekstit just niinku huvittaa.
ei tuskin vähennä kenenkää kiinnostuneisuutta luonnon ilmiöihin tai niistä keskusteluun jos ei osaa kirjottaa tai lukea 110% oikein. äikkä peruskoulus oli 5. ja jos ei tät tekstii ymmärrä joku atk "nörtti" lukee, ni en sen takii ala uuestaa kouluja käymää.(tuskin kukaa muukaa) myrskybongareitten listaalle mahtuu kuitenki vaikka millasii kadun tallaajii ympäri suomee, joittenka tarkotus on keskustella sääilmiöistä,ei siitä kuinka hyvin joku kirjottaa ja toinen on sekasin ku on nähny valoilmiön järven päällä.
kannustetaa kaikkia keskusteluu ja ottamaa kuvia pilvistä,ukkosista ja muista myräköistä.
luulempa et ois sullaki jääny monet hyvät ja kiinnostavat jutut lukematta jos joku chätti nero ei niit tälle listalle ois laittanu. ite oon peruskoulun käyny keski arvo oli n.6,5 MUT EN TODELLAKAA OO OLLU PÄIVÄÄKÄ TYÖTÖN koulun jälkee,vaikka en kirjottaa osaakka. oon muuten insinöörin kaa samas hommas, joka tekee ihan samat hommat ku miäki,palkkaki on sama
erona on se et miä oon käyny 10v peruskouluu ja kaveri on tuhlannu vuosia jatko koulutuksii.

Terv. Riku Lammenaho
Kotka

osasin sentäs nimen kirjottaa oikein =)

Löydä etsimäsi - testaa MSN Search http://search.msn.fi