Kirjoittajan mukaan: Jaana Johanna Koverola (jaana.koverola_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.08.2005

Ainakin Canonin PowerShot A70:stä saa sen renkaan irroitettua helposti ja suotimen napsautettua kiinni.

JJoh

  • Original Message ----- From: <timo.leponiemi_ät_yle.fi> To: <myrskybongarit-l_ät_ursa.fi> Sent: Tuesday, August 09, 2005 9:45 AM Subject: [myrskybongarit-l] Ikkunanläpi kuvaamisesta / polarisaatiosuodin RE: [myrskybongarit-l] STT: Tuulenpuuska