Kirjoittajan mukaan: J-P (jp_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.08.2005

Markus kirjoittaa;
----- Original Message -----
From: <oh1hkn_ät_lavialainen.com>
> -radioamatööri
> -kiinnostunut sää ym ilmakehän jutuista, eritoten revontulet, aurora-kelit ja
> ukkonen
> -kohtuu aktiivinen vpk.lainen
> -asun maalla omassa "mökissä"
> -töissä (laserleikkaaja)

Hyvä lisä tiimiin. Tervetuloa. Saamme sen P2P verkon kyllä toimimaan vielä, eli säätiedon koostamisen yksiin kansiin. Tieto sieltä toinen täältä ja sitten tietty taho jonne data kootaan jatkojalostusta varten ja jakeluun. Ehdotuksia on myös oman ns. sääaseman perustaminen, jota en ainakaan itse pidä oikein kannattavana. Vaatii todella talkoo-asennetta kaikilta. Tämähän on harrastus. Minä en sitä halua koordinoida, mutta ehkäpä tämä taho http://www.myrskyharrastajat.fi olisi kiinnostunut (tiedän, että on)

J-P