Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.08.2005

Ajattelin lähinnä sitä ilmiötä, kun kuusi on säpäleinä, eli se on saanut voimakasta energiaa itseensä, siinä mielessä kuusi saa, salama antaa. Perusteellinen selvityksesi kyllä auttoi ymmärtämään mitä ilmiön taustalla on, mutta ajattelin joitakin mikro-ilmiöitä tällä mielikuvitusrikkaalla päälläni. Muistan nyt jo tarpeeksi hyvin mistä virrassa ja jännitteestä on kyse, joten nämä suloisen mystiset ajatukset mahdollisista eri suuntiin menevistä kummallisista ilmiöistä hälvenivät. Höh, harmittaa melkein. Kuvittelin jotakin aukenevaa putkea, vähän niin kuin mustan aukon ja toisen mustan aukon väliin voisi eksoottisessa tilanteessa teoriassa muodostua. Mutta totta tosiaan, jännite-ero on niin valtaisa, että salamalle taitaa olla yhdentekevää lyökö golfmailaan vai suurjännitteeseen täällä maan päällä. Se siitä skifistä :-(

Kiitos, kaikki tieto on minulle mannaa !

Teidän,

~Jenni

Nopeampi kuin sähköposti. Henkilökohtaisempi kuin chat. Lataa ilmainen MSN Messenger. http://messenger.msn.fi Lataa nyt koneellesi ilmainen MSN Messenger.