Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.08.2005

Kiitos Jori !! Sainkin jo hyviä ohjeita kuvaamiseen lentokoneen ikkunasta eräältä naispuoliselta tällä listalla. Hän antoi oivalliset ohjeet erittäin hyvillä selityksillä, niin, että jos sattuu hyviä pilviä lennolle, niin minulla on jo jokseenkin hyvät mahdollisuudet kuvata !!

Nyt itseasiassa odotan malttamattoman kuvaamaan pääsyä !

Kiitos myötätunnosta, elämä tuntuu mukavammalta niin !

Teidän,

Jenni

Nopeampi kuin sähköposti. Henkilökohtaisempi kuin chat. Lataa ilmainen MSN Messenger. http://messenger.msn.fi Lataa nyt koneellesi ilmainen MSN Messenger.