jori.hamalainen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 08.08.2005

Moro,

onhan moinen mahdollista, tässä tee-se-itse -miehen mittari. Osta palovaroitin (ei tarvitse toimia) ja partaterä. Hajoita palovaroitin (tarvitset sen radioaktiivisen aineen, joka ionisoi ilmaa ympärillä), murenna ja sekoita sitä liimaan ja liimaa partaterään ohut kerros.

Sen jälkeen piuha partaterästä volttimittariin, sekä volttimittarista maahan. Terä esim. metrin korkeudelle, jolloin pitäisi nähdä sähkökenttä siinä paikalla, ja ennen salamaniskua sen pitäisi kohota nopeasti, ja siis sekuntitolkulla.

t. Jori