Kirjoittajan mukaan: Ken Stenbäck (ken.stenback_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2005

Moi kaikki,

Lähti vähän rönsyilemään tuo keskustelu kyllä. Osaksi myös minun vikani, myönnettäköön. Yleensä en juuri palstalla kirjoittele, mutta tässä tapauksessa halusin tuoda julki että meitä on muitakin jotka ovat valmiita kohtuudella maksamaan aiheesta. Ehkä osaltaan edesauttaa ko. asian läpiviemistä....tai sitten ei. Mutta ainahan sitä saa yrittää.

Mutta tästä opimme ainakin sen että aihe todella kiinnostaa ihmisiä, ja että täällä olevat todella harrastavat ja haluavat ottaa kaiken hommasta irti. Toivotaan että IL (FMI) ottaa meidät huomioon tulevaisuudessakin. A-J varmasti tekee parhaansa asian suhteen. Kiitos hänelle siitä!

   Terv: Ken Stenbäck