Kirjoittajan mukaan: Ken Stenbäck (ken.stenback_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.08.2005

Noi ilmaset on aika epätarkkoja (ja kauheita eroja tuloksissa), ja enpä oo löytäny RaPu:a korvaavaa ilmaisversiota mistään vielä. En nyt puhu siis vain perinteisestä ukkostutkasta, vaan ko. Rae ja Puuska tutkista, millä näkee lähes reaaliaikaisesti sadekaiut sun muut. Dopplerit ja muut lienee vähän harvinaisia näin yksityisellä taholla. Ja onhan tuo ilmatieteen salamatutkakin "vähän" eri planeetalta kun nää meidän harrastelijoiden härvelit.

Eli jos todella löytyy jostain ilmaista reaalia puuska / rae / sade dataa, niin kertokaa heti!!

  Terv: Ken Stenbäck