Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.08.2005

Tuskinpa ne ukkoset on tähän loppuneet, varmasti tulee vuosia jolloin kaikki bongarit saavat paljon kuvattavaa mutta nyt on vähän hiljaisempia vuosia. Eihän ukkosrikkaita kesiä aina ole ja sen tilastotkin kertovat. Ei Lapuallakaan oo ollu viime vuonna ja tänä vuonna paljon mitään mutta toista oli 2003 vuonna. Voi tänäkin vuonna tulla vielä jotain...

-Tuomo P.

Estä pop-up-mainokset http://toolbar.msn.fi