Kirjoittajan mukaan: Jarmo Rajamäki (jarmo.rajamaki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.07.2005

Jani Poikela kirjoitti:

> Todella hieno kuva kyllä.
>
> Onkohan mulla silmissä vikaa vai näkeekö muutkin kuvassa melkein
> keskellä oleva valotolpan viereisen männyn päällä jonkinlaista
> elmontuliin viittaavaa?
>
> Näkyy heikosti, mutta jos croppaa kuvaa ja ottaa kuvasta negativen,
> niin nuo erottuu aika hyvin. Voi kyllä olla jotain muutakin, mutta se
> nyt tuli ekana mieleen...

Sain kuin sainkin Sen ilmiön näkyviin kun antoi photosoppia ja jonkinverran ruuvasi säätöjä. Löytyi tuollainen sateenkaarikin jota ei näy alkuperäisessä kuvassa.

http://img239.imageshack.us/img239/8982/200507192022pelloisomod7qo.jpg

Sori Teemu, että murjoin sun kuvaa

JarmoR