Kirjoittajan mukaan: J-P (jp_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.07.2005

http://www.angelfire.com/cantina/kassu/

Mä en ammatilaisena kyllä lähtisi arvostelemaan kenenkään kotisivuja. On loputon suo. Ihan kuin sanois toiselle, että sun esite on huono. Jos neuvoja ja vinkkejä haluatte kotisivujen tekoon, niin ottakaapa yhteyttä henkilökohtaisesti. Näitä juttuja ei mielestäni pitäisi ollenkaan käsitellä tällä postituslistalla.

Tai no joo. Olen itekin koiraihminen www.jokilaakso.net/tico Koirani ei muuten hätkähdäkään ukkosesta tai myrskystä. On noutaja.

J-P
ps. Oman domainin ostaminen on nykyään melko edullista. Jotain parikymmentä euroa/vuosi ja ei ole silloin noitten mainosohjelmien/linkkien armoilla.

  • Original Message ----- From: "Juha Paulavuo" <paulavuo.juha_ät_luukku.com>