Kirjoittajan mukaan: Jani Poikela (jani.poikela_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.07.2005

Tässä tuo sama pilvi kun se oli ohittanut pk-seudun. Kuvat malminkartanon jätemäeltä

http://www.kolumbus.fi/bura/temp/panoraama3.jpg

jä tällainen tuli perässä mereltä

http://www.kolumbus.fi/bura/temp/kuuro3.jpg

kuvan oikealla puolella näkyy juuri syntynyt vyörypilven alku joka kasvoi aika vauhdilla. Pilvi ei kuitenkaan ukkostanut.

--
Jani