Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.07.2005

Vaikuttavaa ! Todella hieno kuva, kuten edellisessä viestissä Tom oli ottanut hienon kuvan saderintamasta Kuva: http://www.myrsky.com/gallery/album20/160705_3

Tällä postituslistallahan voisi olla pelkästään erinomaisten kuvien vuoksi, saati että täällä oppii vielä näkemään maailman huomattavasti hienommalla tavalla. En ennen osannut tulkita pilviä, mutta nyt alan jo jotakin oppimaan teidän hienojen kuvien ansiosta. Ei pelkkä sepustus auta, vaan nuo erinomaiset havainnollistavat kuvat opastavat aivoja tajuamaan arkielämässä nähtyjä ilmiöitä.

Hienoa, jatkakaa vain, minä katson kuola valuten kuvianne!

Kiitos,

~Jenni Holopainen, Joensuu

Estä pop-up-mainokset http://toolbar.msn.fi