Kirjoittajan mukaan: Timo Tanila (taido_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.07.2005

Moi,

Tuo eka oli ainakin näkemisen arvoinen. Vaikkakaan trombia ei näkynyt kuin alussa muutaman sekunnin ajan, oli näky vaikuttava. Julmetun kokoinen pyörre. Kiitokset vaivannäöstä Rami.

Toista versiota odotellessa,
Timo Tanila