Kirjoittajan mukaan: JenniElina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.06.2005

Hyvin toimii, ja kuvat ja teksti ovat selkeitä, niin että jopa MINÄ osaan ne kaikki katsoa. Vaikuttaa pätevältä paikalta näytellä kuvia. Nopeuskin oli kiitettävää luokkaa verrattuina joihinkin muihin sivuihin.

~Jenni Holopainen

Lataa ilmainen MSN Messenger http://messenger.msn.fi