myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.01.2005

On Sun, 9 Jan 2005 18:10:45 +0200, Jan Eerala <jan_ät_janeerala.net> wrote:

> Missä se Ursan kriisiapu viipyy..........Ollilta tuli jo toinen hätäviesti!

Heh, tuo oli hyvä! Pieniähän nämä litramäärät ovat monien muiden murheisiin verrattuna.

> Minä kuulun niihin jotka tunnistavat alhaisen ilmanpaineen tietyllä levottomalla ololla.
> (ilman sen kummempia sivu-ilmiöitä)
>
> Jani, kävelevä barometri.

Hmmm, taidan muuten kuulua samaan joukkoon.

t: Olli