myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Tuomo Perälä (stuuri2_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.01.2005

No eihän tämä nyt maailmaa kaada? Joskus sitä sattuu mokamaan mutta tästä tuli vähän liian iso asia. Itte olisin kyllä pitänyt ensin vetää tirsat ennen kun tuun sönkkäämään tänne listalle. Tämän asian voisi unohtaa heti.

-Tuomo.P

Lataa ilmainen MSN Messenger http://messenger.msn.fi