-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi]Puolesta Olli Haukkovaara Lähetetty: 21. joulukuuta 2004 11:50
Vastaanottaja: myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi Aihe: Re: [myrskybongarit-l] VS: [myrskybongarit-l] RE: [myrskybongarit-l] Pu unkaatosäätä luvassa?

Nukkua?!?!? Siis jos tuollainen keli tulee niin jokaisen myrskybongarin on varustauduttava

- kameralla
- riittävällä määrällä filmiä / muistikortteja
- tuulimittarilla
- EnergyBatteryillä / kahvilla että jaksaa mennä yötä myöten
- kirves ja saha auton peräkonttiin
- varavaloa mukaan
- keltainen turvaliivikin on hyvä olla

Ja sitten tien päälle tai kaupunkia kiertämään....

t: Olli

Liittymiset ja eroamiset:
http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***
Listan www-arkisto: