myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Tommi Arina (cremo01_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.11.2004

Huomasin itse saman kun ajoin autolla Helsingin keskustaanpäin. Muistaakseni pohjosessa päin oli sellainen pilvi. Kun tulin takas, eli ajoin Espooseenpäin niin taivas oli kyllä tosi hieno, liilaa, keltasta ja sinertävää. Kunpa olis ollu kamera mukana. En tiiä millai se tornadon näköinen pilvi oli syntyny, mutta joku muu osaa varmaan selittää niiden kuvien perusteella.

-Tommi

Mit der Grupppen-SMS von WEB.DE FreeMail können Sie eine SMS an alle Freunde gleichzeitig schicken: http://freemail.web.de/features/?mc=021179