myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Ville Lähteenmäki (mailibox_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.11.2004

Kyllä muuten tuli VoiceOutissa. Leponiemi siinä oli kokelaan haastattelussa. Tosin radiossa juttu oli laajempi.

T: Ville

Etsi ystävien ja tuttujen yhteystiedot: http://henkilot.eniro.fi/

Hakupalvelut aina mukanasi - kännykässä: http://www.eniro.fi/mobiili/wap/