myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Ville Lähteenmäki (mailibox_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.11.2004

Kiitoksia vaan Timo. Kuuntelin haastattelun töissä kuulosuojainradiostani. Kuten yleensäkin niin ylex on aina päällä. Asiallinen keskustelu oli voice out-tyypin tekemänä. Tosin se mitä sanoit, että myrskybongarit välttelee yleensä vaarallisia tilanteita ei päde meikäläiseen. Suuntaan aina suoraan ukkosmyrskyn keskelle nauttimaan valtavista voimista. Parkeeraan auton niin, etten jää mahdollisten kaatuvien puiden alle. Olen kokenut sellaisia tuulia, että metsää kaatuu auton ikkunasta katseltuna. Sadevesikaivoihin menee vesipyörre jne.. Se on sitä mistä minä pidän: voiman tuntu. En niinkään ihaile pilviä vaan suoraan silmässä olemista. Olen vissiin ns. extreme-bongari. Digikameraa en omista vielä mutta ensikesänä sellainen on ja tarkoitus on kuvata mitä näkyy keskellä pahinta (parasta)säätä.

Talven myrskymatalapaineissa ajan tuulimittarin kanssa tampereen pyhäjärven tai näsijärven rantaan mittaamaan ja nauttimaan kelistä, riippuen tuulen suunnasta.

T: Ville Lähteenmäki

Etsi ystävien ja tuttujen yhteystiedot: http://henkilot.eniro.fi/

Hakupalvelut aina mukanasi - kännykässä: http://www.eniro.fi/mobiili/wap/