myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Esa Tuunanen (tuunaes_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 04.11.2004

Nyt kun kyytiin on tulossa vain Kari niin tilaa on sen verran että saisin otettua mukaan helposti sen aiemmin mainitsemani Creativen monikanavapaketin talontäristimineen.
Varsinkin jos jätän pois kaksi kaiutinta ja "alennan" sen 5.1 paketiksi niin sen mukaan ottamisen työ olisi melkoisen pieni kun ei tarvitse irrotella johtoja pöytäkoneen takana olevasta letkuspagetista. Minulla on kannettavassa ulkoinen monikanavainen äänikortti josta kyllä saa ulos vaikka kahdeksankin kanavaa.
Nuo kyllä saa kiinni normaaliinkin DVD-soittimeen mikäli siitä vain löytyy linjaulostulot kaikille kanaville.

Minkäs tyylisiä niiden leffojen on tarkoitus olla?

Esa Tuunanen

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun! http://uk.messenger.yahoo.com