myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (olli.haukkovaara_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.10.2004

Moi!

Tilasin jenkeistä kunnon hardcore DVD:n, Mike Hollingshead lupasi sen toimittaa ajoissa ennen tapaamista. Tässä esimakua tavarasta:

http://www.extremeinstability.com/video.htm

t: Olli