myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Peter Ahlroth (majure_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.10.2004

Iltaa!

Tämä on eka viesti listalle. Olen seurannut listaa jo vähän aikaa. Kävin napsimassa kuvia ukkosesta Kopparnäsista (lähellä inkoo). Näytti olevan ainakin 3 eri ukkossolua liikkeellä. Intensiteetti oli parhaimillaan n. 15 iskua minuutissa ja välillä olikin   pitkiä taukoja.

Kuvat löytyvät osoitteessa:
http://majure.dyndns.org:8080/digi/2004/2004_10_08/

T: Peter Ahlroth