myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Timo Viinanen (boozeman_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.10.2004

Veikko Mäkelä wrote:

> Kyllä varmaan jonkunlainen löyhä ohjelmarunko olisi hyvä
> olla. Jotain perusjuttuja kai on olemassa:
>
> - perinteinen A/B-luokan myrsky/katasrofileffa lämmittelyksi
> - Roschier Timpe vissiin tuo jotain tutkamatskua ja tietoa
> RaPu-projektista (?)
> - Kuvien katselua jollain systeemillä
> - Pitääkö keskustella jostain jaoston käytännön asioista
> (tosin paikalla ei ole kaikki keskeisiä jaoston toimin-
> taa pyörittäneitä paikalla)
>
> Ursasta saadaan dataprojektori, jos minä saan kyydin.
> Kariniemessä ei tainnut olla omaa valkokangasta. Onko
> [...]

Oma osallistumiseni on vielä Matti Nykäsmäisesti sanottuna sixti-fifti. Tuolla ilmoittautumislomakkeella on myös tiedot esitettävien kuvien määrästä ja laadusta. Lisäksi tutkakuvia saanee Timpeltä ja niistäkin voi ilmoittautumislomakkeella laittaa pyyntöjä.

Jos kahden tykin tekniikka on mahdollista (kuvat/tutkakuvat) niin voin ottaa työpaikan tykin matkaan kakkostykiksi, mikäli nyt olen ylipäätään tulossa

-B