myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Jukka Salimäki (jukka.salimaki_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.08.2004

Tuo induktiopiikki on todennäköisin syy hälyttimen laukeamiseen. Toisaalta myös tärinä voi sen laukaista.
Olin tuossa faijan kanssa Alastaron moottoriradan kiihdytyssuoralla EM-kiihdytyskisoja katsomassa.
Joka Top Fuel-luokan parilähtö sai radan vasemmalla puolella ylävarikon leirintäalueen autojen varashälyttimet soimaan :) Tässä ei ollut kyse induktiopiikistä, sen verran rajusti maa tärisi :P

T. Jukka S.