myrskybongarit-l_ät_ursa.fi

viestiarkisto

Tämä myrskybongarit-l_ät_ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Olli Ripatti (olli.ripatti_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 10.08.2004

timo.leponiemi_ät_yle.fi wrote:

>Salama iski samaan autoon kahdesti
>
> Helsinki,
> 10. 8.
> (STT)
>
> Vanha viisaus auton turvallisuudesta ukonilmalla ei näytä
>pitävän paikkaansa ainakaan Itä-Suomessa. Salama iski saman
>miehen autoon kahdesti yhden päivän aikana ja vielä eri
>paikkakunnilla, kertoi sanomalehti Karjalainen tiistaina.
>
>Joensuulainen Kari Koskela heräili veljensä vaimon vanhalla
>kotitilalla Tuupovaarassa, kun ensimmäinen salama jysähti. Auton
>etupyörän alle oli ilmestynyt kuoppa, ja myöhemmin koko rengas
> [...]

Ottamatta kantaa onko tarina tosi vai ei niin... No ei kai Kari Koskelalle kovin pahasti käynyt kun pystyi vielä kertomaan asiasta. Tyhmästi uutisoitu ainakin minun mielestäni. Tällä logiikalla voitaisiin sanoa että bunkkeri ei ole sodassa turvallinen paikka koska vihollinen yrittää sitä jatkuvasti pommittaa... Me kaikki bongarithan luonnollisesti tiedämme sen (mitä STT ei tiedä eli) mihin auton turvallisuus ukkosella perustuu , eikös vaan.

:o