-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi [mailto:owner-myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi] Puolesta Olli Haukkovaara Lähetetty: 9. elokuuta 2004 15:40
Vastaanottaja: myrskybongarit-l_ät_mail.ursa.fi Aihe: [myrskybongarit-l] Nokian ukkoset (OLI Re: Tänään viimeiset kunnon ukkoset?)

Moi!

Tota noin... kuinkahan tän sanois.... Pessimisti-Katjan kannattaisi varmaan ihan pikkaisen liikkua kotipihalta. Nokian-Vammalan rajoilta meni kaakkoon eilen illalla melko voimakkaasti salamoiva ukkossolu. Mm. Nokian Tottijärvellä räiski maasalamoita todella tiheään. Itse seurasin samaa ukkosta kun se tuli sieltä suunnasta Kylmäkoskelle. Salamointi ja jyrinä on varmasti kuulunut ja näkynyt Nokian
keskustaan saakka, sen verran läheltä se kumminkin meni ohi. Pilveä ei voinut olla näkemättä...

terveisin, Olli

Liittymiset ja eroamiset:
http://www.ursa.fi/cgi-bin/majordomo?myrskybongarit-l&ro ***
Listan www-arkisto: